(under construction – see also my ResearchGate acount @ http://bit.ly/nerantzisRG)
2020__________
> Τμήματα Ένταξης στην Β/θμια. Εκπ/ση, Κουσουρέτα Ν., Νεράντζης Ν. presentation_2020.
2019__________
> Serbian National Scientix Conf., Beograd 22-23 Feb. presentation.
2018__________
> SCIENTIX CONFERENCE 3 Supporting & Teaching Visual Impaired Students
> * ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ» Υποστηρίζοντας Μαθητές με Προβλήματα Όρασης
2017__________
> * 2017__Nerantzis&Argyri_FullPaper_v.2_OSOS
> Poster / Greek / 2017__EKEDISY-2017.rev1
2016__________
> short presentation @ esa Leiden at Space Education International Workshop 2016, “Astronomy in my School(s)”
> post @ scientix blog / file: http://blog.scientix.eu/2016/08/31/i-teach-physics/
> * UDLnet Teacher Success Story / 2016__UDLteachersuccessstory_Nerantzis_AUG
> Science Theatre “Gravitational Love – Gravio & Luviet” / file: script
> * iSe Conference 2016 / files: PROCEEDINGS_NERANTZIS and _NERANTZIS.iSe.Apr.2016
> * EGU / GIFT / file: EGU2016-3115-1_FINAL and GIFT.png
> Media & Learning pre-conf. workshop “Innovating Science & Maths teaching with media-based tools and approaches” / file: _Nerantis_09.MAR.Scientix2_ABC
> * 2016__Nerantzis_EKEDISY-2016
> “Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Συνεργασίας σε ομάδα παιδιών με σύνδρομο Asperger μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική. Το παράδειγμα του Include.” Ραπτόπουλου Αν., Τσιωμή Ευ., Νεράντζης Ν., Νάνου Ανδ., ΠΕΣΕΑ, 8° Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής. 03 & 04/12/2016
2015__________
> * EDEN Open Classroom Conf. / file: __OCC_2015_Athens_Proceedings_Nikos and __OCC_2015_Athens_Proceedings_Riviou
> iSe “Learning with Light” Competition / file: pdfgreek.pdf / relative presentations (1) LB_20.Sep.2015mma and (2) Nikos_19.Sep.2015b
> * “Experimental (open) inquiry with low-cost materials, on the simultaneous freefall of two different bodies from the same height” 2015__CCE_paper3_(Galileo) @ https://shirin.pressbooks.com/chapter/chapter-3/
2014__________
> 2nd SCIENTIX Conference / file: nerantzis_posters_scientix_3_draft.pdf and pptx
> Go-Lab “Teaching Though Inquiry” Contest / file: Nerantzis.Translated.GoLab2014
> * In Greek 2014__peep.synedrio-APR
> 2014__ODS_Shadow_Nerantzis_OEE
> 2014__Nerantzis.Translated.GoLab
> * In Greek 2014__Mavrogianni_Nerantzis_B_(PESEA.SEP)
> Οι Φυσικές Επιστήμες στο Τμήμα Ένταξης του 4ου Γυμνασίου Στασυρούπολης – Ν. Νεράντζης (σε pptx και pps )
>Υποστήριξη μαθήτριας στο φάσμα του αυτισμού με Παράλληλη Στήριξη από Ειδική Βοηθό – Στ. Μαυρογιάννη, Ν. Νεράντζης (σε pptx και pps)
2013__________
> Μία διδακτική πρόταση για την εισαγωγή στις έννοιες «ροή ενέργειας», «κύμα» , «ταλάντωση» και «διαταραχή» στις Φυσικές Επιστήμες στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση 2013__Serres.EAE_Greek
– – –
shortlink: http://wp.me/P3oRiZ-oX