{3η & 4η} Διδακτική Παρέμβαση – Σκιά/Παρασκιά
Φύλλο Εργασίας 001 (εδώ σε doc)
Χρησιμοποιήθηκε Η/Υ, το λογισμικό ΑΜΑΠ και μαθησιακό αντικείμενο του φωτόδεντρου (photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1587) – τα οποία είναι λογισμικά προσομοιώσεων και αξιοποιεί την ιδέα των πολλαπλών αναπαραστάσεων και του άμεσου χειρισμού αντικειμένων και η παρέμβαση υποστηρίζεται με Φύλλο εργασίας.
Οι μαθητές, μέσω καθοδηγούμενης ανακάλυψης, κλήθηκαν να επιλέξουν, να καταστρώσουν και να επικοινωνήσουν τα ευρήματατά τους. Η χρήση του μαθησιακού αντικειμένου του φωτόδεντρου οπτικοποιεί και συνθέτει άμεσα φαινομένα και συστήματα (που δε θα ήταν αλλιώς δυνατό) «επιτρέποντας» στους μαθητές να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που θα ήταν απρόσιτο χωρίς την τεχνολογία. Τέλος (τη 2η δ.ω.), οι μαθητές κλήθηκαν να «ανακαλύψουν» πότε λαμβάνει χώρα έκλειψη ηλίου/σελήνης.
* Ακούστε! ….https://www.youtube.com/watch?v=pu7AR0-FRro και για τους “παλιότερους” ….https://www.youtube.com/watch?v=hr0rDW5j1KU
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
131377/Γ2, 19- 08- 201 4, Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και σχετικές υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εδώ.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Δείτε και αυτό! Why are the seasons ?