iep (1)

A didactic proposal to introduce the concepts of “energy flow”, “wave”, “oscillation” and “disorder” – 3rd prize at IEP’s/PATHWAY contest on IBSE.

Για τo κυρίως κείμενο “Μία διδακτική πρόταση για την εισαγωγή στις έννοιες «ροή ενέργειας», «κύμα», «ταλάντωση» και  «διαταραχή»”  από τη συμμετοχή στο διαγωνισμό  «Η διερευνητική/ανακαλυπτική  μέθοδος διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες» (στα πλαίσια  του Ευρωπαϊκού έργου «PATHWAY» που υλοποιεί το Ινστιτούτο  Εκπαιδευτικής Πολιτικής), κάντε ‘κλικ‘ στην παρακάτω εικόνα

Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ 3o ΒΡΑΒΕΙΟ 

e1-frontpng_Page21

* Tα τρία φύλλα εργασίας και εδώ:  w1.pdf,  w2.pdf,  w3.pdf

* Η πρόταση διδασκαλίας αναρτήθηκε καί στην επίσημη διαδικτυακή πύλη το ΥΠΕΠΘ    http://www.e-yliko.gr     (απευθείας link)   καθώς και στο ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ (link) !

Η πρόταση διδασκαλίας παρουσιάστηκε επίσης στη διημεριδα της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ (ΠΕΕΠ) με θεμα “ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ”  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (Τελικό)

ΑΦΙΣΑ

* Περισσότερα για τη διερευνητική/ανακαλυπτική  μέθοδος διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες, θα βρείτε στους υπερσυνδέσμους

α) http://www.pi-schools.gr/programs/pathway/files/dier_mathisi.pdf

β) http://www.pi-schools.gr/programs/pathway/files/dier_gymnasio.pdf

γ)  7E >>  _Levy_the_features_of_inquiry_learning__theory_research_and_practice_eusubmittedand Eisenkraft_expanding 5e

* Δείτε τα του προγράμματος Pathway εδώ και εδώ.

P1220319 P1220318

** Εδώ μπορέιτε να βρείτε τις πολύ καλές Σημειώσεις “Εφαρμοσμένη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών” του κου Μ. Σκουμιού (Π.Τ.Δ.Ε., Παν. Αιγαίου, Ρόδος 2011)

kymata-talantwseis _EN

shortlink: http://wp.me/p3oRiZ-1R

One thought on “iep (1)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s