peiramata me apla ylika

Αφίσα με τα   “ Π ε ι ρ ά μ α τ α   μ ε   α π λ ά   υ λ ι κ ά”   από τη διαρρεύσασα Σχολική Χρονιά (2012-13). Poster: Experiments with low-cost materials. School year 2012-13

a3-002

Κάντε ‘κλίκ΄εδώ για να δείτε την αφίσα του Σχολ. Έτους 2009-10 (Τμήμα Ένταξης, 1_ο Γυμνάσιο Γρεβενών). Here is the poster for School year 2009-10.

* Παρατήρηση #1 : Για να διεκπερεώσουν οι μαθητές, μόνοι τους, με τη διακριτική καθοδήγηση του διδάσκοντα, τα ‘εν λόγω’ πειράματα, χρειάζονται δύο (2) διδακτικές ώρες (π.χ. και σε συνεργασία με άλλον διδάσκοντα). For every experiment of the poster you must need 2 didactical hours

* Παρατήρηση #2 : Παρατήρησα πως, μεγιστοποίηση των μαθησιακών στόχων επιτυγχάνεται όταν τα πειράματα …αποτύχουν! Όταν, δηλαδή, οι μαθητές “στήνοντας” το πείραμα αποτυγχάνουν να “δουν” τα προσδοκώμενα. Σε εκείνο το σημείο τους ζητούσα να ελέγξουν, να δώσουν πιθανές εξηγήσεις για την αποτυχία και να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις. I noticed that, maximizing the learning objectives achieved when experiments … fail! When the students  fail to “see” the expected outcome. At that point, they ask, they check, they explore alternative/possible explanations for the failure and they make the necessary corrections.

*

διαβάστε και

Αφίσα με τα   “ Π ε ι ρ ά μ α τ α   μ ε   α π λ ά   υ λ ι κ ά”   από τη διαρρεύσασα Σχολική Χρονιά (2012-13). Poster: Experiments with low-cost materials. School year 2012-13

a3-002

Κάντε ‘κλίκ΄εδώ για να δείτε την αφίσα του Σχολ. Έτους 2009-10 (Τμήμα Ένταξης, 1_ο Γυμνάσιο Γρεβενών). Here is the poster for School year 2009-10.

* Παρατήρηση #1 : Για να διεκπερεώσουν οι μαθητές, μόνοι τους, με τη διακριτική καθοδήγηση του διδάσκοντα, τα ‘εν λόγω’ πειράματα, χρειάζονται δύο (2) διδακτικές ώρες (π.χ. και σε συνεργασία με άλλον διδάσκοντα). For every experiment of the poster you must need 2 didactical hours

* Παρατήρηση #2 : Παρατήρησα πως, μεγιστοποίηση των μαθησιακών στόχων επιτυγχάνεται όταν τα πειράματα …αποτύχουν! Όταν, δηλαδή, οι μαθητές “στήνοντας” το πείραμα αποτυγχάνουν να “δουν” τα προσδοκώμενα. Σε εκείνο το σημείο τους ζητούσα να ελέγξουν, να δώσουν πιθανές εξηγήσεις για την αποτυχία και να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις. I noticed that, maximizing the learning objectives achieved when experiments … fail! When the students  fail to “see” the expected outcome. At that point, they ask, they check, they explore alternative/possible explanations for the failure and they make the necessary corrections.

 *

διαβάστε και “Το πείραμα του CERNεδώ.

 *

shortlink:  http://wp.me/p3oRiZ-W

2 thoughts on “peiramata me apla ylika

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s