Αφίσα με τα “ Π ε ι ρ ά μ α τ α μ ε α π λ ά υ λ ι κ ά” από τη διαρρεύσασα Σχολική Χρονιά (2012-13). Poster: Experiments with low-cost materials. School year 2012-13
Κάντε ‘κλίκ΄εδώ για να δείτε την αφίσα του Σχολ. Έτους 2009-10 (Τμήμα Ένταξης, 1_ο Γυμνάσιο Γρεβενών). Here is the poster for School year 2009-10.
* Παρατήρηση #1 : Για να διεκπερεώσουν οι μαθητές, μόνοι τους, με τη διακριτική καθοδήγηση του διδάσκοντα, τα ‘εν λόγω’ πειράματα, χρειάζονται δύο (2) διδακτικές ώρες (π.χ. και σε συνεργασία με άλλον διδάσκοντα). For every experiment of the poster you must need 2 didactical hours
* Παρατήρηση #2 : Παρατήρησα πως, μεγιστοποίηση των μαθησιακών στόχων επιτυγχάνεται όταν τα πειράματα …αποτύχουν! Όταν, δηλαδή, οι μαθητές “στήνοντας” το πείραμα αποτυγχάνουν να “δουν” τα προσδοκώμενα. Σε εκείνο το σημείο τους ζητούσα να ελέγξουν, να δώσουν πιθανές εξηγήσεις για την αποτυχία και να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις. I noticed that, maximizing the learning objectives achieved when experiments … fail! When the students fail to “see” the expected outcome. At that point, they ask, they check, they explore alternative/possible explanations for the failure and they make the necessary corrections.
*
διαβάστε και
Αφίσα με τα “ Π ε ι ρ ά μ α τ α μ ε α π λ ά υ λ ι κ ά” από τη διαρρεύσασα Σχολική Χρονιά (2012-13). Poster: Experiments with low-cost materials. School year 2012-13
Κάντε ‘κλίκ΄εδώ για να δείτε την αφίσα του Σχολ. Έτους 2009-10 (Τμήμα Ένταξης, 1_ο Γυμνάσιο Γρεβενών). Here is the poster for School year 2009-10.
* Παρατήρηση #1 : Για να διεκπερεώσουν οι μαθητές, μόνοι τους, με τη διακριτική καθοδήγηση του διδάσκοντα, τα ‘εν λόγω’ πειράματα, χρειάζονται δύο (2) διδακτικές ώρες (π.χ. και σε συνεργασία με άλλον διδάσκοντα). For every experiment of the poster you must need 2 didactical hours
* Παρατήρηση #2 : Παρατήρησα πως, μεγιστοποίηση των μαθησιακών στόχων επιτυγχάνεται όταν τα πειράματα …αποτύχουν! Όταν, δηλαδή, οι μαθητές “στήνοντας” το πείραμα αποτυγχάνουν να “δουν” τα προσδοκώμενα. Σε εκείνο το σημείο τους ζητούσα να ελέγξουν, να δώσουν πιθανές εξηγήσεις για την αποτυχία και να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις. I noticed that, maximizing the learning objectives achieved when experiments … fail! When the students fail to “see” the expected outcome. At that point, they ask, they check, they explore alternative/possible explanations for the failure and they make the necessary corrections.
*
διαβάστε και “Το πείραμα του CERN” εδώ.
*
shortlink: http://wp.me/p3oRiZ-W
2 thoughts on “peiramata me apla ylika”